14 dni na zwrot • darmowa dostawa od 299 zł • +48 883 988 758

Szukaj




Dzień dobry,
Masz pytanie? Poszukajmy na nie odpowiedzi.

To jest miejsce gdzie umieszczamy pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.



Jak mam założyć konto w sklepie internetowym tamaja.pl?

Aby założyć konto w sklepie internetowym Tamaja.pl należy kliknąć w ikonkę ’’Zaloguj się’’, która znajduje się w prawym górnym rogu sklepu, następnie podać imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło.
Konto w sklepie można również założyć bezpośrednio podczas finalizacji zamówienia.




Czy dodając produkty do koszyka są one rezerwowane?

Nie, dodając produkty do koszyka nie są one rezerwowane.
Rezerwowane są one dopiero w momencie opłacania zamówienia online lub zamówienia z płatnością przy odbiorze.




Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granicę Polski?

Nie, obecnie realizujemy wysyłkę tylko na terenie Polski, ale ciągle się rozwijamy i mamy nadzieje, że w najbliższym czasie będzie taka możliwość.




Czy zakupy w sklepie internetowym tamaja.pl są bezpieczne?

Nasz sklep wykorzystuje szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz, są zabezpieczone przed osobami trzecimi.




W jaki sposób mogę sprawdzić, że zamówienie zostało poprawnie przeprowadzone?

Po zakończeniu zakupów otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.




Co oznaczają statusy przy moich zamówieniach w panelu klienta?

  • Nowe - Twoje zamówienie zostało przyjęte i czeka na realizację.
  • Spakowane - Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
  • Wysłane - Twoje zamówienie zostało przekazane kurierowi.




Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Istnieją dwa sposoby kontaktu z obsługą klienta. Telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się w menu dolnym w zakładce ”Obsługa Klienta”, a następnie ”Kontakt”.




Co mam zrobić, jeśli dostarczono mi nieprawidłowy produkt lub jest on uszkodzony?

Bardzo przepraszamy za pomyłkę.

Jeśli otrzymasz produkt niezgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, zgłoś to do nas poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się w menu dolnym w zakładce ”Obsługa Klienta”, a następnie ”Kontakt”, telefoniczne lub mailowo podając numer zamówienia.




Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.





Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów